Menüü

Kuidas erivajadusega inimesed saavad leida endale abistaja? Helpific teab!

08. jaanuar 2016, anna.lindpere
Küsisime Helpificu idee ühelt autorilt Annika Amenbergilt, millega täpsemalt Helpific tegeleb ja kui kindlalt tunnevad nad ennast Ajujahi konkursil. 

Millega täpselt Helpific tegeleb?

Helpific on veebipõhine tugikeskkond, kus erivajadustega inimesed saavad tellida endale isikliku abistaja teenust. Idee sündis, sest selles valdkonnas puudub hetkel inimeselt inimesele lahendus ja tavapärastest tööportaalides sellist töösuhet ei pakuta. Meie eesmärgiks on tuua uuenduslikke ja mugavaid IKT lahendusi sotsiaalvaldkonda.

 

Miks Helpificu meeskond otsustas osaleda Ajujahil?

Soovime fokusseerida oma tegevust ja saada head nõu mentoritelt. Ajujaht on selleks ideaalne võimalus. Suurem tähelepanu toob rohkem kasutajaid ja seeläbi jõuab meieni ka enam tagasisidet. See aitab arendada teenust paremaks ja kliendivajadustele vastavamaks.

 

Tutvusta palun lühidalt oma meeskonda. Mis on teie meeskonna tugevused ja nõrkused?

Meie meeskonda kuuluvad väga erinevate taustade ja kogemustega inimesed, kes kõik täiendavad üksteist - see ongi meie suur tugevus. Näiteks õigus- ja sotsiaalvaldkonnas tegutsev Keiu Roosimägi, Tallinna Ülikooli sotsiaalpoliitika õppejõud Zsolt Bugarszki, pikalt personalivaldkonnas olnud Triin Üksvärav, IT-valdkonna spetsialist Anton Anikin, kogemustega mentor Ivo Remmelg ning Jüri Lehtmets ja Tom Rüütel. Mina ise olen majandus- ja turundustaustaga ning head kogemused saanud rahvusvahelise rasketehnika portaali Mascuse juhtimisest ja arendamisest Eesti turul.

 

Tean, et kandideerisite Ajujahil esialgu IKT valdkonnas, miks te nii otsustasite? Helpific sobib oma valdkonnalt suurepäraselt sotsiaalseks ettevõtteks.

Me usume, et ka sotsiaalsete probleemide lahendamisega tegelev ettevõte saab olla edukas äriettevõte. See tähendab, et üheaegselt on võimalik teenida kasumit ja lahendada mõnda olulist ühiskondlikku või sotsiaalset probleemi.

 

Mis on Helpificu suurim tugevus teiste võistlejate ees?

Kvalifitseeritud ja kokkuhoidev meeskond. Oleme koos tegutsenud juba aasta ja teinud väga suuri edusamme turunduses ning kasutajate usalduse võitmisel.

 

Mis Sa arvad, kas võisteldes äriideede konkursil Ajujaht on sotsiaalseks ettevõtteks olemine eelis või pigem teeb see konkurentsis kaasa löömise keerulisemaks?

Nii ja naa. Me pigem oleme siiski äriettevõte, mis lahendab sotsiaalset probleemi.

Sotsiaalse probleemi lahendamine teeb mõnevõrra asju lihtsamaks, sest saame rohkem positiivset tähelepanu meedias.

 

Rääkides üldisemalt sotsiaalsest ettevõtlusest Eestis, siis kuidas Sulle tundub, kas täna on loodud piisavalt soodsad võimalused sotsiaalse ettevõtluse arenguks või on teadlikkus pigem madal ning sotsiaalsest panusest olulisem on ikkagi suur käive?

 

Suur käive on alati oluline ja sotsiaalsetele ettevõtetele ei ole kindlasti loodud hetkel piisavalt soodsaid võimalusi. Tahame ka sellele probleemile tähelepanu juhtida ja aidata teha ettepanekuid olukorra parandamiseks.

 

Kas näeme teid ka Ajujahi seitsme parima hulgas?

Kindlasti!


Olulisest ja ebaolulisest

19. detsember 2017

Mõnda aega tagasi lugesin mõtet, et „me ei tohiks karta mitte ebaõnnestumist, vaid õnnestumist asjades, mis ei ole olulised“. See lause jäi minu kõrvu kõlama olukorras, kus Heateol on kohe-kohe seljataga erakordne aasta – NULA inkubaatori uuendatud mudeli läbi saime juurde 6 väga ägedat probleemilahendajate meeskonda, oleme kasvatamas tuge portfelliorganisatsioonidele ning Ma armastan aidata annetuskeskkonna kaudu on eraisikud 10 aastaga annetanud juba kokku üle 1 miljoni euro.

Me ei oleks seda suutnud ilma teieta!

19. detsember 2017

Aasta lõpus vaatame tagasi ja täname neid inimesi ja organisatsioone, kes on andnud tükikese oma ajast ja teadmistest selleks, et olulised probleemid saaksid lahenduse.

Üks NULA inkubaatori hooaeg on taas läbi!

19. detsember 2017

Novembrikuuga panime punkti 2017. aasta NULA inkubaatorile, kus kuus meeskonda kuue kuu vältel oma ühiskondlikku ideed arendasid. Selle aasta programm oli pikem ja intensiivsem kui aasta varem. Kuue kuu jooksul toimus pea 40 tundi koolitusi, üle 120 tunni individuaalset nõustamist ja algatused panustasid lugematul arvul tunde väljaspool sessioone oma idee testimisse. 

Vaata kõiki uudiseid