Menüü

Kuidas erivajadusega inimesed saavad leida endale abistaja? Helpific teab!

08. jaanuar 2016, anna.lindpere
Küsisime Helpificu idee ühelt autorilt Annika Amenbergilt, millega täpsemalt Helpific tegeleb ja kui kindlalt tunnevad nad ennast Ajujahi konkursil. 

Millega täpselt Helpific tegeleb?

Helpific on veebipõhine tugikeskkond, kus erivajadustega inimesed saavad tellida endale isikliku abistaja teenust. Idee sündis, sest selles valdkonnas puudub hetkel inimeselt inimesele lahendus ja tavapärastest tööportaalides sellist töösuhet ei pakuta. Meie eesmärgiks on tuua uuenduslikke ja mugavaid IKT lahendusi sotsiaalvaldkonda.

 

Miks Helpificu meeskond otsustas osaleda Ajujahil?

Soovime fokusseerida oma tegevust ja saada head nõu mentoritelt. Ajujaht on selleks ideaalne võimalus. Suurem tähelepanu toob rohkem kasutajaid ja seeläbi jõuab meieni ka enam tagasisidet. See aitab arendada teenust paremaks ja kliendivajadustele vastavamaks.

 

Tutvusta palun lühidalt oma meeskonda. Mis on teie meeskonna tugevused ja nõrkused?

Meie meeskonda kuuluvad väga erinevate taustade ja kogemustega inimesed, kes kõik täiendavad üksteist - see ongi meie suur tugevus. Näiteks õigus- ja sotsiaalvaldkonnas tegutsev Keiu Roosimägi, Tallinna Ülikooli sotsiaalpoliitika õppejõud Zsolt Bugarszki, pikalt personalivaldkonnas olnud Triin Üksvärav, IT-valdkonna spetsialist Anton Anikin, kogemustega mentor Ivo Remmelg ning Jüri Lehtmets ja Tom Rüütel. Mina ise olen majandus- ja turundustaustaga ning head kogemused saanud rahvusvahelise rasketehnika portaali Mascuse juhtimisest ja arendamisest Eesti turul.

 

Tean, et kandideerisite Ajujahil esialgu IKT valdkonnas, miks te nii otsustasite? Helpific sobib oma valdkonnalt suurepäraselt sotsiaalseks ettevõtteks.

Me usume, et ka sotsiaalsete probleemide lahendamisega tegelev ettevõte saab olla edukas äriettevõte. See tähendab, et üheaegselt on võimalik teenida kasumit ja lahendada mõnda olulist ühiskondlikku või sotsiaalset probleemi.

 

Mis on Helpificu suurim tugevus teiste võistlejate ees?

Kvalifitseeritud ja kokkuhoidev meeskond. Oleme koos tegutsenud juba aasta ja teinud väga suuri edusamme turunduses ning kasutajate usalduse võitmisel.

 

Mis Sa arvad, kas võisteldes äriideede konkursil Ajujaht on sotsiaalseks ettevõtteks olemine eelis või pigem teeb see konkurentsis kaasa löömise keerulisemaks?

Nii ja naa. Me pigem oleme siiski äriettevõte, mis lahendab sotsiaalset probleemi.

Sotsiaalse probleemi lahendamine teeb mõnevõrra asju lihtsamaks, sest saame rohkem positiivset tähelepanu meedias.

 

Rääkides üldisemalt sotsiaalsest ettevõtlusest Eestis, siis kuidas Sulle tundub, kas täna on loodud piisavalt soodsad võimalused sotsiaalse ettevõtluse arenguks või on teadlikkus pigem madal ning sotsiaalsest panusest olulisem on ikkagi suur käive?

 

Suur käive on alati oluline ja sotsiaalsetele ettevõtetele ei ole kindlasti loodud hetkel piisavalt soodsaid võimalusi. Tahame ka sellele probleemile tähelepanu juhtida ja aidata teha ettepanekuid olukorra parandamiseks.

 

Kas näeme teid ka Ajujahi seitsme parima hulgas?

Kindlasti!


Selgusid kuus ühiskondlikku algatust NULA inkubaatorisse

03. mai 2017

Teist aastat toimuvasse inkubaatorisse pääses asendusõpetajate programm, “Jah, ma suudan!” praktikaprogramm Ida-Virumaale, hea algus hariduse tuleviku tegijatele, vange ja kodutuid loomi ühendav programm “Käpp ja käsi”, kesk- ja vanemaealiste liikumisaktiivsust arendav projekt ning algatus “Mure Pooleks”. 

NULA ja SpeakSmart kutsuvad inspiratsiooniõhtutele

27. märts 2017

NULA inkubaatori sissejuhatuseks toimub kaks inspiratsioonipäeva: 28. märtsil Tallinnas Sõltumatu Tantsu Laval (Telliskivis) ja 29. märtsil Tartus Loodusmajas.

NULA uue partnerina lööb kaasa PwC

27. märts 2017

Meil on väga hea meel, et NULA tegevusele on sel aastal õla alla pannud ka maailma suurim ärikonsultatsiooniteenuseid pakkuva firma PwC Eesti kontor.

Vaata kõiki uudiseid