VAATA JÄRELE: Ühiskondlik revolutsioon = sotsiaalne innovatsioon
01. september 2016, anna.lindpereArvamusfestivali teisel päeval istusime maha koos Urmas Peikeriga Funderbeamist, Kristel Viidikuga Testliost ja Tõnu Pekkiga Tulevast, et rääkida veidi, kuidas saaksid nemad anda oma panuse ühiskondlike murekohtade lahedamisesse.
Räägitud sai ka juba tegutsevatest algatustest nagu Vaikuseminutid, Teeme ära, Noored Kooli, Uuskasutuskeskus ja mitmetest teistest. Arutelu juhtis Kaspar Jõgeva JLP Kommunikatsioonibüroost.
Kogu arutelu saad vaadata järele siit: https://vimeo.com/179153126

Palju põnevaid asju on algamas
22. juuni 2022
Seekordne Heateo uudiskiri annab hea ülevaate sellest, mis teemadega me igapäevaselt Heateos tegeleme. Vaimse tervise valdkonda uute inimeste ja sekkumiste toomine, kutset mitteomavate õpetajate uurimine koos antropoloogidega, Ukrainast lahkuma pidanud laste koolitee jätkamise toetamine ja uued algatused NULA inkubaatoris, mis tegutsevad näiteks taaskasutuse (ReStailit), rattarikkuse (Kooliratas) või hoopis väikeste lastega peredele uute lahenduste pakkumisega (Leluelu, Om Nom). Ja paljud asjad, mis välja ei paistagi.

Heateo vabatahtlik Andreas Holst unistab heaolu suurendavatest ühiskondlikest muutustest
21. juuni 2022
Heateo vabatahtlike kogukond sai maikuus täiendust - meiega liitus Andreas Holst. Vahepeal paar aastat Hollandis elanud ja Maastrichti ülikoolis psühholoogiat õppinud Andreas panustab oma tugevate valdkonnateadmistega vaimse tervise teemadesse, mis on Heateo Mõjufondi fookuses.

Pausil Paula, Eeskujulik Eleri, Realist Reimo jt. Millist tüüpi õpetajaid Eestis on ja kuidas neid toetada?
20. juuni 2022
Kuidas tuua Pausil Paula tagasi kooli, kas Eeskujulik Eleri peab õpetajaametis vastu, kuidas saaks Alternatiivne Alliki rohkem õpetamisele keskenduda, miks juhtkond Realist Reimo tagasisidet ei kuula, kuidas pakkuda Ambitsioonikale Ameliale koolis paremaid karjäärivõimalusi ja millest unistab Raudvara Raili? Rakendusliku Antropoloogia Keskus lõi uuringu tulemusena õpetajate persoonad, et aidata ületada õpetajate järelkasvuga seotud väljakutseid.