Menüü

Põnevad kampaania Cannes Lions Festival of Creativity'ilt

08. august 2017, Kärt Kaasik

Igal aastal tunnustab Cannes Lions Festival of Creativity kampaaniaid, mis ühtaegu on suure sotsiaalse mõjuga ning kastist välja mõtlevad. Festival ühendab endas loovuse ja mõõdetava mõju kampaaniate näol, mis pööravad tähelepanu ühiskonna murekohtadele. Valisin välja kolm kampaaniat, mis mind sel korral kõnetasid ning mida saaks kasutada ka Eesti kontekstis. Need on kampaaniad, mis kasvasid välja päris probleemidest, viies samal ajal edasi ettevõtte brändi ning muutes meie ühiskonda paremaks.


Esimene kampaania, mis tegelikult köitis minu tähelepanu juba varem, on Rio paraolümpiamängude reklaamvideo. Kampaania juures paelus mind see, et selle eesmärk ei olnud ainult inimeste tähelepanu äratamine, vaid ka nende hoiakute muutmine. Kampaania oli suunatud Suurbritannia inimestele ning tulemusena ütles 76% brittidest, et kampaania mõjutas nende suhtumist erivajadusega inimeste võimetesse.  See kampaania oli julgustav ja innustav ning mis kõige tähtsam, ei keskendunud puuetega inimeste raskustele, vaid saavutustele ja võimetele. 


Nike on teatavasti bränd, mis toetab ja julgustab naisi olema omanäolised ja enda üle uhked. Kas oled liiklusmärke vaadates kunagi mõelnud, miks kõik kujutised meessoost on? Nike Equality Signs kampaania käigus lisati Colombia tänavatel asuvatele liiklusmärkidele hobusesabad, mis kandsid sõnumit, et naised on tugevad ja ühiskonnas sama väärtuslikud kui mehed. Kampaania tulemusel sai Nike luua tänavatele sportlike tegevusi kujutavad märgid, millel olid nii naine kui ka mees. 


Kolmandana äratas minu tähelepanu kampaania „No one should have no one“, mis puudutas vanurite üksildust. Vananevas ühiskonnas on tegemist aktuaalse probleemiga ning kiires elutempos jäävad emad-isad ja vanaemad-vanaisad tihtipeale täiesti üksinda. Kampaania raames loodi „üksilduse indeks“, mille kaudu oli inimestel võimalik vaadata kui palju üksikuid vanureid elab samas linnas, linnaosas ja isegi tänaval. Tulemusena kasvas vabatahtlike arv 12 korda ning inimesed „annetasid“ üle 1,9 miljoni tunni, et pakkuda seltskonda ja tuge üksi elavatele vanuritele. 


Mõjus ja mahukas panus ühiskonda

11. mai 2021

Täna on Heateos ekstra rõõmus aeg. Heategu saab mais juba 18aastaseks! Tähistame seda vääriliselt ja hüüame täna välja Mõjufondi teise perioodi, millega kasvab Heateo Mõjufondi maht 1 miljoni euroni – esimese perioodi 400 000 eurole lisandub 600 000 eurot, mis hakkavad otsima mõjusaid ja kasvuvalmis algatusi.

Heateo Mõjufondi maht ületas miljoni euro piiri

11. mai 2021

Täna, 11. mail käivitub Heateo Mõjufondi uus kolmeaastane periood, mille jooksul suunatakse mõjusate ühiskondlike algatuste kasvatamisse enam kui 600 000 eurot. Eelmise perioodi jooksul toetas fond algatusi 400 000 euroga. Uuendusena on Heateo Mõjufond valmis edaspidi tegema ka mõjuinvesteeringuid.

Portfellijuht Kersti Ojala: uuendused teevad Heateo Mõjufondi järgmise perioodi väga põnevaks

10. mai 2021

Kui Heateo Mõjufond kolm aastat tagasi alustas, oli tegu täiesti uue teekonna algusega nii Heateo Sihtasutuse jaoks kui ka Eestis laiemalt - fond on esimene omataoline Eestis ja kogu Baltikumis. Fondi portfellijuht Kersti Ojala vaatab esimesele kolmele aastale tagasi ja räägib, mida uuel perioodil teisiti tehakse.

Vaata kõiki uudiseid