NULA partnerina lõi esmakordselt kaasa Pipedrive’i disainitiim
10. oktoober 2017, Kärt Kaasik
Selleks võttis Pipedrive’i disainitiim terve päeva, et mõelda välja ja vormistada algatuste visuaalne identiteet. Neljaliikmelise meeskonna hoogtööpäev oli tõeliselt intensiivne: alustasime algatuste lühiesitluste kuulamisest ning püüdsime seejärel nende soovid ja vajadused ühekaupa kiirelt ka paberile kanda. On muljetavaldav, kui ilusa ning sisuka tulemuseni suudavad loomingulised ning disainiprogrammidega sina peal olevad inimesed niivõrd lühikese ajaga jõuda!
Pipedrive’i tootedisaini meeskond leidis, et tegu oli väga sisuka ja
tavapärasest tugevalt eristuva tiimiüritusega – ühiskondlikel algatustel on
komme võita kaasamõtlejate südamed ja nii juhtus ka sel korral.
Suured tänud kaasa löömast!

Palju põnevaid asju on algamas
22. juuni 2022
Seekordne Heateo uudiskiri annab hea ülevaate sellest, mis teemadega me igapäevaselt Heateos tegeleme. Vaimse tervise valdkonda uute inimeste ja sekkumiste toomine, kutset mitteomavate õpetajate uurimine koos antropoloogidega, Ukrainast lahkuma pidanud laste koolitee jätkamise toetamine ja uued algatused NULA inkubaatoris, mis tegutsevad näiteks taaskasutuse (ReStailit), rattarikkuse (Kooliratas) või hoopis väikeste lastega peredele uute lahenduste pakkumisega (Leluelu, Om Nom). Ja paljud asjad, mis välja ei paistagi.

Heateo vabatahtlik Andreas Holst unistab heaolu suurendavatest ühiskondlikest muutustest
21. juuni 2022
Heateo vabatahtlike kogukond sai maikuus täiendust - meiega liitus Andreas Holst. Vahepeal paar aastat Hollandis elanud ja Maastrichti ülikoolis psühholoogiat õppinud Andreas panustab oma tugevate valdkonnateadmistega vaimse tervise teemadesse, mis on Heateo Mõjufondi fookuses.

Pausil Paula, Eeskujulik Eleri, Realist Reimo jt. Millist tüüpi õpetajaid Eestis on ja kuidas neid toetada?
20. juuni 2022
Kuidas tuua Pausil Paula tagasi kooli, kas Eeskujulik Eleri peab õpetajaametis vastu, kuidas saaks Alternatiivne Alliki rohkem õpetamisele keskenduda, miks juhtkond Realist Reimo tagasisidet ei kuula, kuidas pakkuda Ambitsioonikale Ameliale koolis paremaid karjäärivõimalusi ja millest unistab Raudvara Raili? Rakendusliku Antropoloogia Keskus lõi uuringu tulemusena õpetajate persoonad, et aidata ületada õpetajate järelkasvuga seotud väljakutseid.