Menüü

Hea annetuse tava tõi kokku ajakirjanikud ja vabaühendused

08. detsember 2016, anna.lindpere
Novembris toimus EMSLi ja Heateo projekti Hea annetuse tava raames kaks põnevat meediateemalist üritust "Ma armastan aidata" annetuskeskkonna ja Hea annetuse tava liikmetele.

Esmalt analüüsisime Arhitektuurikatlas, milline on ühe või teise vabaühenduse meediakasutus ning mida nad saaksid ise teha, et olla nähtavamad. Kaspar Jõgeva JLP Kommunikatsioonibüroost rääkis, millised aspektid on ajakirjaniku jaoks olulised, kui ta valib teemat, millest kirjutada. Selleks, et räägitu vaid teooriaks ei jääks mängiti läbi ka helistamine (karmile) ajakirjanikule. Meelelahutust ning häid nippe jagus terveks pärastlõunaks.


Kuidas aga mujal maailmas annetusi kogutakse ning endast räägitakse? Sellele küsimusele aitas vastata Soomest külla tulnud Pia Tornikoski, kes on muuhulgas teinud aastaid kampaaniad ka SOS Lastekülale Soomes. Mis on Pia meelest annetustekogujale kõige olulisem tööriist? Vastuse saad siit. 


Annetuse hea tava projekti üks eesmärkidest on kasvatada annetuste kogujate oskusi, mistõttu otsustasime turvalisest omavahel harjutamisest liikuda veel sammu edasi. Novembri teises pooles kutsusime arutelule erinevad Eesti ajakirjanikud, kes kirjutavad vabaühendustega seotud teemadest. Meie rõõmuks oli huvilisi mitmeid, mistõttu loodame omalt poolt väga, et ajakirjanikud said juurde uusi põnevaid lugusid koos allikatega ning meie liikmed võimaluse enda lugudest laiemalt rääkida. Suur aitäh Kodanikuühiskonna Sihtkapitalile, kelle toel võrgustik toimetab.


16. detsembril toimub selle aastane viimane võrgustiku kohtumine. Kui tunned huvi, siis uuri lisa maria@heakodanik.ee



NULA - startup'idest vabaühendused

10. oktoober 2017

Iduettevõtetest kuuleme nii söögi alla kui peale, imetleme nende edulugusid ja mõtleme sellest, kuidas neid vaid rohkem olla saaks. Ja tõsi ta on ju on - kiire tempo, idee pidev testimine ja potentsiaal suurteks õnnestumisteks - kõlavad ahvatlevalt. NULA ühiskondlike algatuste inkubaator pakub start-up mõtteviisi tuge meeskondadele, kellel on idanemas mõni sotsiaalset probleemi lahendav idee.

NULA partnerina lõi esmakordselt kaasa Pipedrive’i disainitiim

10. oktoober 2017

Uut algatust luues on sõnumite selgus ja kompaktsus kriitilise tähtsusega – et suuta ennast nii partneritele kui sihtgrupile arusaavaks teha. Sel aastal oli meil rõõm töötada koos Pipedrive’i tootedisaini tiimiga, selleks, et iga NULA algatus saaks endale selge ja kauni lühitutvustuse ehk onepager’i.

Spinner programm ja Liikumisretsept - saame nendega lähemalt tuttavaks!

09. oktoober 2017

NULA inkubaatori kuus kuud kestnud inkubatsiooniprogramm on tänaseks sisu poolelt lõppenud ning inkubantidel on jäänud nüüd aega Kodanikuühiskonna Sihtkapitali väljapandud 75 000 € starditoetusele kandideerimiseks (vt lähemalt).

Vaata kõiki uudiseid